Connecta amb nosaltres

NBA

Què ens ha deixat la Demo del NBA2K20?

Analitzem la primera mostra del joc NBA2K20 després d’haver provat la Demo.

Comparteix

Què ens ha deixat la Demo del NBA2K20?

Ahir l’empresa de videojocs 2K va publicar com cada any la demo del “MyCareer” del NBA2K20 per les plataformes de PlayStation 4 i Xbox One. És per això, que després de jugar-hi unes horetes, m’he aventurat a escriure aquest article per transmetre una mica la meva opinió de la demo en si i valorar l’apartat tècnic que hem vist per ara.

En primer lloc, cal destacar que el concepte de la demo del NBA2k que coneixíem fins ara ha canviat rotundament aquest any. A diferència d’altres edicions on podíem transcórrer les primeres hores amb cinemàtiques i partits de la història fos a la Xina o jugant a la universitat, aquest any la demo només compta amb 1 partit a l’NBA i no hi ha cap cinemàtica. El motiu és que s’ha decidit fer una demo més tècnica.

En segon lloc, cal destacar que aquesta especialització ve a causa del fet que s’ha decidit fer èmfasi en l’apartat de la creació del personatge. En aquesta ocasió podem generar el prototip de jugador des de 0 i anar experimentant amb les diverses opcions que apareixen. En altres edicions es podia fer en certa manera ,però que aquest any s’ha ampliat amb un major ventall d’opcions, fent que quelcom que normalment era transitori perquè estava força limitat, ara sigui de vital importància per la història. És per això que es compta amb un seguit de fases on decidir:

  • Primer com sempre hem d’escollir el nom, dorsal i posició de la nostra futura estrella.
  • A la següent pantalla tenim 4 habilitats (tir, penetració, organització i defensa+rebot) que podem assignar al nostre personatge en funció de les característiques que volem que tingui.
    També apareixen característiques físiques (agilitat, força i verticalitat) que podem assignar al nostre personatge mitjançant un diagrama de formatge (expressió col·loquial).
  • A continuació ens donen 442 punts d’habilitat que hem de distribuir entre les característiques del nostre prototip de jugador i que ens permeten decidir el nivell màxim al qual volem que arribin certes facetes del seu joc.
  • Tot seguit podem escollir el “takeover” que podrà utilitzar el nostre jugador quan ompli sense errors la barra que apareix a la pantalla. Segons el tipus de decisions que hàgim pres abans variaran entre unes opcions o altres.
  • Seguidament ens tocarà decidi,r com cada any, l’envergadura, alçada i pes del jugador sabent cada augment o disminució què suposa en cada cas en nosaltres.
  • Per últim tenim la novetat més gran d’aquesta edició: podem escollir les insígnies que volem que tingui el nostre jugador i el nivell màxim que volem que assoleixin. Aquestes insígnies s’escolliran amb els punts que s’otorguen segons el prototip de jugador que hagis creat per al moment. A més a més aquestes insígnies no són fixes: es podran canviar o augmentar durant el transcurs del joc a base que pugis de nivell el teu jugador, així que no depens de les decisions del principi i pots modificar el recorregut del jugador.

Aquesta innovació és un fet revolucionari, perquè per primer cop el jugador pot decidir quines insígnies vol que el seu personatge desenvolupi. L’any passat ja es va tocar en certa manera amb l’augment d’insígnies al gimnàs, però que aquest any s’ha fet un gran pas endavant.

Per últim, després d’aquestes transcendentals decisions, se’t permet escollir la mitja que vols (durant el partit) i pots jugar un partit NBA entre els Raptors i els Warriors (Finals NBA) per provar com a jugador dels campions de la millor lliga del món les qualitats escollides pel teu personatge.

En definitiva, tenint en compte el limitat tros de “gameplay” que podem jugar i després de realitzar 3 partides, agafant les meves paraules amb pinces, m’ha donat la sensació que per ara el joc ha fet un petit pas endavant en jugabilitat en comparació amb les anteriors edicions i que gràficament és un xic millor. Un millora que, al cap i a la fi, s’haurà de veure reflectida en l’edició final del joc, que no podrem provar fins d’aquí a unes setmanes. Per tant, tal com dic, el veredicte final el sabrem quan surti el joc. 6 de setembre.

Comparteix
Fes clic i comenta

Deixa un comentari

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Més a NBA

Tradueix »