Connecta amb nosaltres
Spar Girona - Perfumerías Avenida

BÀSQUET FEMENÍ

Les claus del Perfumerías Avenida 79- 61 Spar Girona

Repassem les claus del Perfumerías Avenida 79 – 61 Spar Girona.

Comparteix

Les claus del Perfumerías Avenida 79- 61 Spar Girona

L’Spar Girona no pot amb un gran Perfumerías Avenida que es manté invicte a la Lliga Endesa

Spar Girona - Perfumerías Avenida

Font: David Subirana

El primer clàssic de la temporada s’ha jugat a Würzburg (Salamanca) amb públic. El club xarro ha pogut comptar amb part de la seva afició per donar suport a les jugadores. Les de Roberto Iñiguez arribaven al duel després d’una molt bona actuació en Eurolliga que les va deixar molt ben encaminades de cara a la pròxima fase de la competició europea, on a més, actuaran d’amfitriones en la pròxima bombolla del grup A. A la lliga tampoc els va res malament, l’equip de Salamanca continua invicte després de 15 jornades disputades i és líder de la categoria. Per part del club gironí, l’Spar Girona encaixa amb aquesta derrota la seva segona burxada en lliga. Fins ara, només havia perdut l’enfrontament contra un altre dels grans equips, el València Basket.

Pel que fa al partit, les locals no han perdut ni un segon a agafar les regnes de l’enfrontament. Les de Roberto Iñiguez, liderades per Katie Lou Samuelson (22 pts, 9 rbts i 32 de valoració) han imposat el ritme des d’un bon principi i s’han posat davant amb facilitat. La bona feina en defensa de l’equip “azulón” li ha posat les coses complicades a un Unigirona gens còmode que ha vist com els seus tirs a cistella no entraven. El poc encert en tirs les ha portat a anotar el seu primer triple en l’últim quart pocs minuts abans de finalitzar el partit. A més, les pèrdues de pilota de les catalanes, 13 en total, han donat a les locals segones oportunitats que no necessitaven, però que han sabut aprofitar. La millor de l’equip d’Alfred Julbe ha estat l’americana Chelsey Gray amb 17 punts, 5 rebots i 15 de valoració.

Partit rodó per seguir invicte a lliga

Si ja a la prèvia parlàvem de com el Perfu arribava en un gran moment i de com en els anteriors partits s’havia emportat la victòria enfront del quadre català, en aquest duel no han canviat moltes coses.

Les salmantines han sortit a la pista molt bé. Jugant com volien des del principi han dominat el partit fins al final. Ja en el primer quart se n’anaven amb un avantatge de deu punts que reflectien molt bé la dinàmica de l’enfrontament. Durant els 40 minuts no han baixat el ritme malgrat arribar a tenir un avantatge de més de vint punts en alguns moments. Amb una gran defensa que no donava treva a les visitants, mantenint una pressió en tota la pista i un treball impecable en atac les de Roberto Iñiguez, encoratjades per la seva afició, finalitzaven el partit amb 18 punts d’avantatge.

A les seves files, les millors del partit han estat la ja esmentada Katie Lou Samuelson, MVP del partit, Nikolina Milic amb 13 punts, 5 rebots i 22 de valoració i l’altra Samuelson del Perfumerías, Karlie Anne, amb 11 punts, 2 rebots i 14 de valoració.

La falta de compenetració perjudica l’Spar Girona

Igual que el seu rival, arribaven al partit després de grans actuacions en lliga i en eurolliga. Encara així, les jugadores d’Alfred Julbe no han sabut imposar-se davant les locals. Ja des del primer quart les coses no han sortit bé, la pèrdua de pilota, 13 en total, ha fet perdre moltes oportunitats a les catalanes, que a més havien de sumar-li la falta d’encert en atac (49% en tirs de 2, 25% en tirs de tres i 62,5 en tirs liures)

La dura defensa de les de Salamanca i la pressió que exercien no han donat opció a les companyes de Laia Palau, que han hagut d’anar per darrere en el marcador durant tot el partit. Les actuacions de Chelsea Gray (17 pts, 5 rbts i 15 de val) i Julia Reisignerova (15 pts, 5 rbts i 16 val) han mantingut a l’equip gironí dins de l’enfrontament bona part dels minuts, donant esperances de poder competir el duel, guanyant fins i tot el segon i últim quart (16/17, 19/22).

No obstant això, no ha estat suficient per a remuntar el marcador. El primer triple de l’Unigirona arribava mancant quatre minuts del xiulet final i juntament amb el tir de 3 de la Sonja Vasic han servit per a maquillar el resultat i posar fi al partit amb el marcador a 79 – 61.

Comparteix
Fes clic i comenta

Deixa un comentari

Tu Adreça correu electrònic no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

BOTIGA
PATREON

Més a BÀSQUET FEMENÍ

Tradueix »